Reklamace
Reklamační řád
Obecná ustanovení
Záruční a reklamační podmínky se řídí platnou legislativou a zároveň záručními podmínkami výrobce. Podmínkou k vyřízení reklamace je doklad o zakoupení zboží u prodávajícího. Zároveň je nutné spolu se zbožím zaslat záruční list s výjimkou zboží, pro které se záruční listy nevystavují.
Poškozená zásilka
Při převzetí zásilky je vždy nutné pečlivě překontrolovat její obsah zda není zboží poškozeno. V případě jakéhokoli poškození je vždy nutné sepsat s dopravcem či řidičem protokol na místě a neprodleně nás o tomto informovat na e-mail petr.rizek@tiscali.cz
Záruční doba
Na zakoupené zboží se vztahuje zákonná záruka, tedy v případě spotřebitele (kupní smlouva dle občanského zákoníku) má právo na záruční dobu 24 měsíců. V případě nákupu zboží, které podnikatel pořídí v rámci své podnikatelské činnosti je kupujícímu poskytována standardní záruční doba 12 měsíců, v souladu s obchodním zákoníkem.
Záruční doba pro stroje JET zakoupené pro podnikatelskou činnost je 6 měsíců ode dne zakoupení stroje.
Záruka se nevztahuje na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, informativními nálepkami, sériovými čísly apod. Dále se záruka nevztahuje na:
a) mechanické poškození zboží,
b) poškozením elektrickým přepětím,
c) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídá výrobcem stanoveným zatížením (vlhkostí, prašností, teplotou, chemickým působením apod.),
d) neodbornou aplikací, instalací či zacházením
Uplatnění reklamace
Kupující uplatńuje záruku pouze na provozovně adresa PETR ŘÍZEK Lichnická 339 Seč 53807 . Reklamaci lze provést osobně, nebo zaslat zboží na níže uvedenou adresu v Seči. Spolu s reklamovaným zbožím kupující zašle záruční list, popis závady, doklad o zaplacení (kopie) a zpáteční adresu. V případě bezproblémově uznané reklamace bude zboží zasláno bezplatně zpět na uvedenou adresu. V opačném případě bude zákazník kontaktován a bude jednáno o dalším postupu.
Adresa k zasílání zboží pro reklamaci:
PETR ŘÍZEK
Lichnická 339
Seč
53807
tel. 469 676 333, 777 00 2323